maxiwell83 (maxiwell83) wrote in interesniy_kiev,
maxiwell83
maxiwell83
interesniy_kiev

  • Music:

Будівництво тролейбусної лінії на Лісовому масиві

Нові тролейбусні лінії в Києві будуть нечасто. Пік розбудови тролейбусної мережі припав на початок 2000х, коли активно знищували трамвайні лінії замінювали трамвайні і автобусні маршрути на тролейбусні. Після того лише добудовували продовження існуючих тролейбусних маршрутів. Востаннє це було в 2014 році, коли на Мінському масиві прокладали контактну мережу до Діагностичного центру. Причому мережу навішували на старі електроопори. Тоді протяжність нової траси становила в двопутному вимірюванні приблизно 850 метрів. Цього разу довжина нової лінії більша. Але найцікавіше, що про її будівництво дізнався випадково. І якби не заходив до парку Кіото, то можливо б і не помітив створення нової тролейбусної лінії на Лісовому масиві, оскільки в новинах цю подію не анонсували.


1. Нові опори контактної мережі на вулиці Кіото. Цікаво! Тільки який маршрут тут буде проїздити?

Що сказати..? Розбудова тролейбусної системи — це добре. Особливо на фоні знищення тролейбусів в столиці «запоребриків». Все-таки, це екологічний вид транспорту. До того ж, комунальний. Але оптимізм розвіюється після того, як дізнаєшся головну мету. А й справді, навіщо потрібна нова тролейбусна лінія саме на Лісовому?! Адже буди наміри «електрифікувати» маршрути від центрального залізничного вокзалу до Софійської площі, переробити під тролейбусний автобусний маршрут №55. Або ж доробити лінію від Дарницької (Ленінградської) площі до станції метро «Чернігівська»... Ну, думаю, можливо замінять автобусний маршрут №33? Однак, начебто, це всього лиш закільцовування тролейбусних маршрутів №№37 і 37А:( Причому пов'язане з майбутньою ліквідацією розворотного кільця з кінцевими зупинками біля метро «Лісова». Тож пропоную прогулятися по новій трасі і подивитись на будівництво нової тролейбусної лінії. Заодно, прикинути, що чекає на пасажирів цих маршрутів.


2. Кінцева зупинка «Станція метро "Лісова"» доволі завантажена. Тут зупинки тролейбусів №№37 і 37А та автобусів №№33, 81. Також на розворотному кільці розвертаються автобуси маршрутів 11 і 258. А скільки маршрутів маршрутних таксі (вибачайте за тавтологію)! Але на його місці може з'явитися черговий торгівельний центр...


3. Розворотне кільце доволі велике. В принципі, можна було б забудувати стоянку, не чіпаючи зупинки. Або, на крайній випадок, зробити проїзд під будівлею (як, наприклад, збираються зробити на кінцевій швидкісного трамваю «Кільцева дорога»). Але...


4. Нова тролейбусна лінія розпочинається якраз біля розворотного кільця на «Лісовій».


5. Вул. Кіото ближче до метро запаркована. Напевно, машинами студентів торгівельно-економічного університету.


6. Нові стовпи межують із старими. Хоча старими їх назвати не можна. Ось де приклад «розпилювання бабла» — нові опори зі світлодіодними світильниками треба демонтовувати. Якщо ж опори контактної мережі будуть стояти паралельно з стовпами освітлення, то це буде уродство.


7. Тролейбусні стовпи доходять до перехрестя з вулицею Мілютенка.


8. На перехресті стовпів більше, оскільки тролейбусні дроти повинні мати плавний поворот.


9. Далі вул. Кіото без нових опор.


10. Значить, тролейбусна лінія буде повертати на Мілютенка (вигляд в бік «Лісової»).


11. Якщо на початку 2000х нові стовпи робили металевими з труб, то тепер для утримування контактної мережі встановлюють залізобетонні. Цікаво, з чим це пов'язано?


12. Вул. Мілютенка з новими «тролейбусними» опорами.


13. Котушки від кабелів. Значить, фідерні лінії (кабелі від тягової підстанції) прокладали нещодавно.


14. Вигляд на перехрестя з вулиці Мілютенка в сторону метро «Лісової». На задньому плані — поки ще автобусна, зупинка «Торгівельно-економічний університет».


15. Тротуар по вулиці Мілютенка зі слідами будівництва тролейбусної лінії.


16. Вперше бачу три фідери на одному стовпі. Зазвичай, «підживлення» роблять з одного кабелю/коробочки. Рідко, з двох. А тут такі потрійні «роздатки» аж на двох опорах!


17. Прикольні відчуття, бо вперше прогулююсь цими місцями.


18. Новий і старий стовпи.


19. Пощастило застати процес будівництва.


20. Встановлення розтяжок для контактної мережі на стовпі.


21. Машина служби контактної мережі. Кабіна стара, а будка нова:)


22. Автобусна зупинка «Вул. Матеюка», яка стане тролейбусною.


23. Тепер стовпи будуть з обох сторін.


24. Зупинка «Вул. Шолом-Алейхема» перед Волгоградською площею.


25. На Волгоградській площі теж є нові опори. Ще й, походу, буде розворот в бік Лісового проспекту.


26.


27. Тролейбусна лінія йде далі, але мені час повертатись додому. Тим паче, що й погода почала псуватись.


28. Ось як зараз виглядає існуюча тролейбусна мережа і маршрути на Лісовому.


29. А ось так можуть закільцювати тролейбуси №№37 і 37А, зробивши довгий односторонній розворот навколо кварталів. При цьому, маршрути 37 і 37А пустять по зустріч один одному в одностороньому варіанті.

При такому розкла́ді тролейбус охопить квартали біля вулиці Мілютенка, але для проїзду по Лісовому масиву буде незручно, якщо, наприклад, вам потрібно буде проїхати на зупинку, яка опиниться не перед, а за кінцевою (саме цим і незручні односторонні розвороти). От стане тролейбус на відстій — і потрібно буде пересідати в інший. Звісно, і платити вдруге. А ще кінцева зупинка буде далі від метро, бо розворотне кільце все ж ближче до станції. Пасажирам можна лише поспівчувати. «Базар-вокзал» нікуди не дінеться, а навпаки, стане ще більшим.

P.S.: Цікаво, що там змінилось в порівнянні із станом на 3 травня?

Ну і ще один нюанс. Поки писав, новий комп'ютер перезавантажився і відмовився запускатися. Думав або щось з Віндовсом, або з системним диском. Після розбирання компа все запрацювали. Так що свої припущення (нехай і офф-топ) з цього приводу теж можете писати сюди.
Tags: фотографии
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment