maxiwell83 (maxiwell83) wrote in interesniy_kiev,
maxiwell83
maxiwell83
interesniy_kiev

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві

  Навіть не знаю як зробити підводку до цього фотозвіту і яке фото зробити заголовним. Бо об'єкт небанальний і неординарний. Та й історія сталку також незвична. Якби не воля випадку, то навряд чи тут побував.

  Стоянка туристичних поїздів — одна із найвідоміших столичних заброшок. Знатний баян як серед сталкерів, так і серед фанатів залізничного транспорту. Але водночас досить незвичний об'єкт — закинута залізнична станція з підземними приміщеннями. Я знаю всього лише декілька закинутих залізничних станцій (недіючі залізничні гілки і бази запасу не рахуються), але такого місця напевне більш ніде нема. По-суті, це закинуті платформи з підземними вбиральнями (сортирами).

  Ну і трохи історії. Раніше парк «Перемога» був популярним серед туристів. Тому приблизно у 1970х рр. біля станції «Київ-Дніпровський» був побудований відстійник для туристичних поїздів. Платформи були розраховані для розміщення 4х поїздів. До платформ збудували під'їзд і стоянку для десяти автобусів. На станції були два підземні приміщення, які були на глибині 1,5-2 м., з кімнатами для гоління, вмивання, туалетом, прасування. Точна дата коли станція була закинута невідома. Пишуть, що це сталося після переведення всіх поїздів до центрального вокзалу. До нашого часу стоянка так і лишається закинутою. Пишуть, що охорони нема.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
1. Заброшка настільки незвична і різнопланова, що не визначився яке фото зробити заголовним. Тому такий мікс.
А взагалі-то, стоянка туристичних поїздів складається із двох складників: залізничних платформ і підземних приміщень.

  Абандон настільки незвичний, що не одразу наважився зробити вилазку. Мені більш звичніші закинуті будинки, ніж споруди. А тут саме споруди. До того ж, ще й підземні. Та й об'єкт, на мій погляд, був маленький (насправді, як виявилося, було що фоткати) і роздестроєний. Але спочатку спланував вилазку через те що не було інших абандонів у планах і цікаво було дізнатись як змінився об'єкт за декілька років (в 2011-2013 його добре відфоткали, щоправда, не дуже докладно). А вже потім, до другої вилазки, захотілось чогось незвичного і екзотичного.

  Перша вилазка минулого року була невдалою. На станції побачили свіжопофарбований вагон-побутівку і якогось дядьку. Вирішив не ризикувати. Друга вилазка відбулася рівно через рік(!), у червні 2016го, і в іншій компанії. На цей раз набрався сміливості і вигадав легенду в разі запалу. А також взяв з собою ліхтарик (що б я там робив без ліхтаря). Звичайно, що відчував ностальгію. Зате повторна вилазка була вдалою. Добре полазив по цікавому і незвичному абандону. А ще відкрив для себе залізничні заброшки і спробував дігг(!). Лазити по підземеллям круто!

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
2. На підході до заброшки. Вид на стоянку туристичних поїздів і майданчик для автобусів з Броварського проспекту.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
3. Стоянка для автобусів. Будиночок зліва ще з тих часів, а от щодо інших споруд не скажу.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
4. Сходи до автобусної стоянки заросли кущами. У 2016му їх прорідили. Нагадало учбовий центр танкового училища.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
5. Поруч проїздить вантажний поізд з локомотивом ВЛ80к. Однофарний вперше бачу.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
6. Розібрана тупикова гілка.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
7. З боку автобусної стоянки не підійдеш, тому треба йти вздовж залізниці. А справа за диким виноградом вже видно розтяжки для контактної мережі і платформи.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
8. Ну от, прийшли. Горловина стоянки і вагон-сторожка.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
9. Під час першої вилазки здивувало, що вагон пофарбували (фото 2015 р.). На ранніх знімках він виглядав гірше.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
10. Дядька на фотографії помітив лише вдома, коли розбирав знімки.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
11. А от, власне, сама стоянка туристичних поїздів. Фото за червень 2015го. Можна порівняти яке тоді було спекотне літо що вся трава вигоріла.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
12. Горловина стоянки. Вид у бік платформ (червень 2016 р.).

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
13. На всякий випадок, для відводу очей, пофоткався (якраз напроти вагончика). І парасоля згодилася.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
14. Накращий ракурс для залізничних шляхів. До речі, тут видно що контактна мережа закінчується. Дроти були лише над електровозами.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
15. Платформи.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
16. Переходимо на другу платформу. Видно що на наземній частині теж є багато цікавинок.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
17. Урни для недопалків.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
18. Люки для заправляння вагонів водою.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
19. І якісь ящички. Є більш вціліці, як на фото. Є зовсім випотрошені. Ймовірно, це подача електроенергії до вагонів.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
20. Таких ящичків на станції повно.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
21. А біля вестибюлю підземних приміщень окрім ящичка є витяжка зі щитової.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
22. Наземний вестибюль підземних приміщень. Виглядає незвично. Хоча й маленьке.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
23. Вхід з іншого боку. Над входом видно зтертий напис «Побутові приміщення для туристів». Ну а по-простому, підземні вбиральні:D

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
24. Сходи до підземних приміщень. «Мать моя жєнщіна!». Який жах. Однак для «баяну» засміченість — нормальне явище. Тому збираюся з думками і спускаюсь униз.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
25. Над входами розташовані візитівки стоянки туристичних поїздів — написи з розташуванням приміщень. Звичайно, схема так собі — зрозуміти де що складно. Та й проіржавіла за декілька років. Ну, добре хоч ще висить.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
26. Спускаюся нижче. Фоткати стає важче.
Ну і зліва видно кріплення для кабелів.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
27. Спустилися до підземелля. Радості немає меж! Перший дігг! Подвійна радість від того, що вдається більш-менш нормально фотографувати в таких умовах. А ще внизу набагато прохолодніше, ніж нагорі.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
28. Підземний коридор, що з'єднує між собою два виходи на поверхню. Від коридору відходять бічні кімнати.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
29. Для того, щоб краще орієнтуватись, намалював приблизну схему. Спершу будемо досліджувати приміщення праворуч по коридору.
Що цікаво, під землею простір і відстані сприймаються не так, як на поверхні.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
30. Праворуч (на 27 фото) виявилася невелика порожня кімната з двома дверима. Точніше, з двома виходами — двері лишились одні.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
31. Йдемо праворуч і потрапляємо у довгу, вузьку кімнату з розбитими вмивальниками і з другими дверима в іншому кінці приміщення.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
32. На стінах — залишкі від дзеркал.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
33. На підлозі купа розбитих вмивальників і стілець.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
34. Без спалаху фотокамери, в світлі ліхтарика, наша прогулянка виглядала так:D

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
35. Знову повертаємо направо і опиняємося ще в одній довгій і вузькій кімнаті. Схоже, це була кімната для гоління.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
36. В кутку біля дверей дивом лишився цілий вмивальник.

Закинута стоянка туристичних поїздів у Києві
37. Традиційне фото з підземель — вентиляційні труби в світлі ліхтарика.

Закинута стоянка туристичних поїздів
38. За кімнатою для гоління є ще одна, квадратна кімната зі стільцем і витяжками.

Закинута стоянка туристичних поїздів
39. Майже одразу опізнав як щитову. Нажаль, залишились лише дві порожні шафи і один щиток.
Раніше тут були акумуляторні шафи, які могли забезпечувати енергією аж 12 годин.

Закинута стоянка туристичних поїздів
40. Рубильник.

Закинута стоянка туристичних поїздів
41. В щитовій більше нічого фоткати. Та й знімати було б краще ширококутовим об'єктивом. Виходимо.

Закинута стоянка туристичних поїздів
42. Знову проходимо через кімнату для гоління. І виходимо у невеличку кімнату з двома виходами (фото 31).

Закинута стоянка туристичних поїздів
43. Йдемо прямо. В кімнаті — туалети.

Закинута стоянка туристичних поїздів
44. Пісуари незвичної форми.

Закинута стоянка туристичних поїздів
45. Туалетні кабінки.

Закинута стоянка туристичних поїздів
46. В кабінках звичайні сортири.

Закинута стоянка туристичних поїздів
47. Кабінки не тільки зліва. Праворуч теж є три штуки.

Закинута стоянка туристичних поїздів
48. Сортири з іншого ракурсу.

Закинута стоянка туристичних поїздів
49. Другі двері до кімнати з вмивальниками. Все в павутині.

Закинута стоянка туристичних поїздів
50. Виходимо в коридор і повертаємо в кімнату ліворуч. На підлозі валяється обмотка від кабелів. Збоку розташований вхід в ще одну кімнату, один кінець якою зі скошеною стелею. Мабуть тому що кімната під сходами.

Закинута стоянка туристичних поїздів
51. Йдемо до другого виходу.

Закинута стоянка туристичних поїздів
52. Біля виходу зачіпаю вентиляцію. Добре, що сонцезахисними окулярами, а не головою.

Закинута стоянка туристичних поїздів
53. На окулярах залишились сліди зіткнення.

Закинута стоянка туристичних поїздів
54. Заходимо в кімнату праворуч. Там знову вмивальники.

Закинута стоянка туристичних поїздів
55. Також багато раковин валяються на підлозі.

Закинута стоянка туристичних поїздів
56. В кінці кімнати вже двоє дверей, які ведуть ще в інші кімнати.

Закинута стоянка туристичних поїздів
57. Якщо піти прямо, то буде видно багато маленьких кімнат. На схемі я їх позначив як пральня. Але що там було вже слабо пам'ятаю. Бо місцина схожа на лабіринти:)

Закинута стоянка туристичних поїздів
58. На стіні висить якийсь щиток.

Закинута стоянка туристичних поїздів
59. Заходимо у двері ліворуч з вмивальної. Там коридор з туалетів.

Закинута стоянка туристичних поїздів
60.

Закинута стоянка туристичних поїздів
61. Виходимо так, як і прийшли — через вмивальники.

Закинута стоянка туристичних поїздів
62. Якщо йти прямо по коридору, то буде не тупик, а ще одні двері. Які ведуть до ряду сортирів.

Закинута стоянка туристичних поїздів
63. Потрапляємо до туалетів, що на 58 і 59 фото з іншого боку.

Закинута стоянка туристичних поїздів
64. Заходимо в кімнату, що біля другого виходу на поверхню. Ймовірно, це кімната для прасування.

Закинута стоянка туристичних поїздів
65. Зберіглася навіть старовинна радянська розетка. Пам'ятаю, в дитинстві такі були.

Закинута стоянка туристичних поїздів
66. І з кімнати для гоління потрапляємо в іншу кімнату. Можливо, це ще одне приміщення для гоління.

Закинута стоянка туристичних поїздів
67. Другий вихід. Тут перила зберіглися.

Закинута стоянка туристичних поїздів
68. Над входом в підземну частину також розміщені написи, аналогічно правому входу. Тільки тут вони більш проіржавілі.

Закинута стоянка туристичних поїздів
69. Виходимо на поверхню. Нас обдає потоком теплого повітря. Блін, як же прохолодно у підземних коридорах!
Вирішив не тусуватись біля вагонів. На всякий випадок.
Тому виходимо так само, як і зайшли.

Закинута стоянка туристичних поїздів
70. В принципі, нафоткав гарно. Але пішли до другого підземного приміщення. На ньому не було надписів зовні. А навколо станція засростала тополями.

Закинута стоянка туристичних поїздів
71. Всередині теж не було ніяких табличок. Місце чомусь здалося бомжатником. Та й десь смерділо гівно. Тому лізти не стали.
Але може хтось там раніше бував. Який сохран цієї частини? По логіці, має бути такий самий об'єкт, як і перші приміщення.

Закинута стоянка туристичних поїздів
72. Стоянка туристичних поїздів використовується як відстій для товарних вагонів. В принципі, можна було б і облазити — все одно контактної мережі нема. Але станція цікавіша, ніж техніка.

Закинута стоянка туристичних поїздів
73. Вид з крайної платформи в бік горловини.

  Вилазка виявилась досить цікавою, а заброшка незвичною. Не очікував, що можна стільки нафоткати (зазвичай з цього місця не було детальних звітів). Приміщення для туристів хоч і невеличкі, зате їх багато. Стан... ну, дестрой-дестроєм. Ймовірно, що у порівнянні з 2011-2012 роками стало гірше, але ще є на що подивитись. Ну і охорона з'явилась.

  А ще —  це був мій перший дігг і перша залізнична заброшка. Так що потягнуло на екзотику. Відчуваю, що з'явився інтерес до незвичних абандонів:)
Subscribe

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 10 comments

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…