jlbyjrbqrjn (jlbyjrbqrjn) wrote in interesniy_kiev,
jlbyjrbqrjn
jlbyjrbqrjn
interesniy_kiev

Музей залізничної техніки під відкритим небом на станції Київ-Пасажирський.






      Музей відкритий в 2011 році. Вхід до нього через 14-ту колію. В експозиції музею представлені паровози, тепловози, електровози, залізничні вагони, дрезина та багато іншого. Все можна потрогати, покрутити, скрізь (де відкриті двері:) залізти, що особливо, гадаю, буде цікаво дітям.



Вантажний тепловоз серії ТЕЗ. Виготовлений у 1957р. на Ворошиловоградському тепловозобудівному заводі. Вага 252 тонни, досягає швидкості 100км/год.



Електровоз пасажирський серії ЧС4. Виготовлений в 1967р. в Чехословаччині на підприємстві "Шкода".



Вантажний паровоз серії СО17. 1949-й рік побудови.



Виготовлений на Ворошиловоградському паравозобудівному заводі ім. Жовтневої революції.



Серце паровоза СО17. Завдяки ньому він розвивав потужність 2000 кінських сил.



Досягав швидкості 70км/год.



Задня частина грузового паровозу Л-3191. 1953 рік виготовлення.



Внутрішній інтер'єр вагона-салону 1957-го року.



Виготовлений в Ленінграді на заводі ім. Єгорова.






Трохи затісне, як на мене, купе.



Кухня.





















Кухня вагону-салону 1912 року.



Вагон розрахований на 6 пасажирів.



Наявність дерев'яного оздоблення та великий простір, у поєднанні з декоративними завісами, що гармонують з кольоровою гаммою, роблять даний вагон досить розкішним у очах сьогоднішніх пасажирів.



Вагон виготовлений в м. Твер на Верхньоволжському заводі залізнодорожних матеріалів.






У ньому присутня навіть ванна кімната.



Вантажний паровоз серії Ер.



Збудований в 1952 році на Державному Угорському паравозобудівному заводі MAVAG в м. Будапешт.






Конструктивна швидкість 65 км/год.



Критий вагон 1932 р. виготовлення. Вантажопідйомність 16 т.



Землеприбиральна машина Балашенко ЗУБ.



Пбудована в 1963 на Тихорецькому машинобудівному заводі ім. Воровського.



ЗУБ має силову установку електростанції потужністю 200 кВт.






Вагон-цистерна для перевезення нафтопродуктів.



Побудована в 1935-му році, тара - 38т.



Автодрезина серії ДМС.



Побудована в 1965р. на Пермському паравозоремонтному заводі ім. Шпагіна. Висота підйому робочої площадки - 7,5м.



З самої площадки вікривається непоганий вигляд на експонати музею.






Кабіна керування ДМС.



Трохи футуристичний вигляд приймає кабіна маневрового тепловоза ЧМЕ2 у об'єктиві фотокамери.



ЧМЕ2 виготовлений в 1963 році на національному підприємстві завод Соколово, Чехословаччина.



Тепловоз має потужність 750 к.с. і розвиває швидкість швидкість - 80 км/год



Погляд на тепловоз серії ТЕЗ, через бильце сидіння дрезини.


Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 5 comments