
Музей відкритий в 2011 році. Вхід до нього через 14-ту колію. В експозиції музею представлені паровози, тепловози, електровози, залізничні вагони, дрезина та багато іншого. Все можна потрогати, покрутити, скрізь (де відкриті двері:) залізти, що особливо, гадаю, буде цікаво дітям.

Вантажний тепловоз серії ТЕЗ. Виготовлений у 1957р. на Ворошиловоградському тепловозобудівному заводі. Вага 252 тонни, досягає швидкості 100км/год.

Електровоз пасажирський серії ЧС4. Виготовлений в 1967р. в Чехословаччині на підприємстві "Шкода".

Вантажний паровоз серії СО17. 1949-й рік побудови.

Виготовлений на Ворошиловоградському паравозобудівному заводі ім. Жовтневої революції.

Серце паровоза СО17. Завдяки ньому він розвивав потужність 2000 кінських сил.

Досягав швидкості 70км/год.

Задня частина грузового паровозу Л-3191. 1953 рік виготовлення.

Внутрішній інтер'єр вагона-салону 1957-го року.

Виготовлений в Ленінграді на заводі ім. Єгорова.


Трохи затісне, як на мене, купе.

Кухня.







Кухня вагону-салону 1912 року.

Вагон розрахований на 6 пасажирів.

Наявність дерев'яного оздоблення та великий простір, у поєднанні з декоративними завісами, що гармонують з кольоровою гаммою, роблять даний вагон досить розкішним у очах сьогоднішніх пасажирів.

Вагон виготовлений в м. Твер на Верхньоволжському заводі залізнодорожних матеріалів.


У ньому присутня навіть ванна кімната.

Вантажний паровоз серії Ер.

Збудований в 1952 році на Державному Угорському паравозобудівному заводі MAVAG в м. Будапешт.


Конструктивна швидкість 65 км/год.

Критий вагон 1932 р. виготовлення. Вантажопідйомність 16 т.

Землеприбиральна машина Балашенко ЗУБ.

Пбудована в 1963 на Тихорецькому машинобудівному заводі ім. Воровського.

ЗУБ має силову установку електростанції потужністю 200 кВт.


Вагон-цистерна для перевезення нафтопродуктів.

Побудована в 1935-му році, тара - 38т.

Автодрезина серії ДМС.

Побудована в 1965р. на Пермському паравозоремонтному заводі ім. Шпагіна. Висота підйому робочої площадки - 7,5м.

З самої площадки вікривається непоганий вигляд на експонати музею.


Кабіна керування ДМС.

Трохи футуристичний вигляд приймає кабіна маневрового тепловоза ЧМЕ2 у об'єктиві фотокамери.

ЧМЕ2 виготовлений в 1963 році на національному підприємстві завод Соколово, Чехословаччина.

Тепловоз має потужність 750 к.с. і розвиває швидкість швидкість - 80 км/год

Погляд на тепловоз серії ТЕЗ, через бильце сидіння дрезини.