Льошко Нікіфоров (lyoshko) wrote in interesniy_kiev,
Льошко Нікіфоров
lyoshko
interesniy_kiev

Чому потрібен трамвай на мості Патона


З часів закриття трамвайного руху мостом Патона у 2004 році тривають розмови і суперечки з приводу доцільності відновлення цієї лінії і з'єднання двох окремих трамвайних мереж Києва. Я просто порахую, скільки людей могло проїхати мостом Патона у 1983 та 2013 роках.

Скористаюсь відео "Путешествие в Киев. 1983 год". Там є зйомка мосту Патона, де видно як ним ганяють трамваї, один за одним:

У той час там проходило 6 трамвайних маршрутів. Вони з'єднували Контрактову площу, Печерськ, Палац спорту з багатьма місцями лівого берега.
Підрахунок показав, що трамваї їдуть з інтервалом близько 39 секунд (виходить 6 маршрутів раз на 4 хвилини), і провозять 9000 людей за годину в одну сторону.
[як я це рахував?]

Швидкість визначив з того, як трамвай проїжджає стовпи. Вийшло 32 км/год.
Відстань між сусідніми трамваями порахував враховуючи кількість стовпів між ними і швидкість руху (бо на відео немає двох трамваїв в одному кадрі). Вийшло 347 метрів, звідки інтервал 39 секунд.
8 трамваїв на відео мають у середньому 1.625 вагона. Кількість людей підрахувати у вагоні підрахувати тут неможливо, тому я взяв 60 людей у вагоні (34 сидить, решта стоїть, але не набито). З цими інтервалом і місткістю виходить 9000 людей за годину.


А що зараз? У вечірню годину пік у центр потік машин їде доволі щільно, але швидко.
Проїжджає 6275 людей за годину.
[детально по видах транспорту]

Автомобілі: 2515 людей (1935 машин)
Тролейбуси і автобуси: 2200 людей (22 машини)
Маршрутки: 1560 людей (52 маршрутки)


Отже, якщо повернути трамвай у вигляді 1983 року (тоді було 2 смуги для руху авто в кожну сторону, зараз 3 + реверсивна), то провізна здатність автомобільних смуг знизиться на третину (4180 людей/год), і додасться 9000 людей за годину на трамвайній смузі. Разом буде 13180 людей за годину в кожну сторону, що вдвічі більше ніж зараз. Можна ще краще: пускати дво- або тривагонні трамваї, тоді ця цифра буде ще більшою (до 20000 людей/год на трамваї). А, враховуючи плани розширення мосту, можливо зробити навіть по 3 смуги+трамвай, хоча це вже буде недоцільно, особливо за наявності пустого Дарницького мосту.

З'єднати можна, для початку, Ленінградську площу та м. Печерська/м. Арсенальна. Це вже помітно розвантажить червону лінію метро.

Висновок: не дарма пустили 60 років тому трамвай мостом Патона, з ним міст дійсно використовується ефективніше. А, отже, трамвай на мості потрібен. Переконав?:)
Subscribe

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 215 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…