Льошко Нікіфоров (lyoshko) wrote in interesniy_kiev,
Льошко Нікіфоров
lyoshko
interesniy_kiev

Троєщинський швидкісний трамвай


24 жовтня 2012 року у Києві відкрилася нова трамвайна лінія. Це унікальна для України подія, адже за останні 12 років це єдина збудована трамвайна пасажирська лінія.

1. Було побудовано 1.2 км лінії і розворотну естакаду


2. Завдяки естакаді платформи трамваю і міської електрички опинились на одному рівні для зручної пересадки


3. Платформа електрички відкрилася спеціально для пересадки на трамвай. Назвали "Троєщина-2"


4. Електричка їде і зупиняється через кількасот метрів – там вже стара платформа "Троєщина" (обидві платформи, до речі, не на Троєщині)


5.


6. На платформі вісить розклад руху електричок. Але ж, як так можна, тут переплутані напрями на Дарницю і Київ-Петрівку, а на схемі знизу навіть відсутня ця платформа! Картинка побільше


7. На естакаді


8. Навколо щось ще добудовується


9. Будівництво естакади з березня до жовтня


10.


11. Дніпропетровський К1 на кінцевій


12. Турнікети між платформами ще не діють (проїзд буде безкоштовним до 1 листопада)


13. Поїхали. На швидкісній лінії 7 станцій


14. І 2 маршрути. Графік їх роботи


15. Хоч було повно скептиків "цей трамвай нікому не потрібен", з кінцевої від'їжджають двовагонні трамваї геть заповнені вихідцями з електрички


16.


17. Але такі трамваї тільки після прибуття електрички


18. 1200 метрів (ооон до тих ліхтарів) нових колій.


19. А ще взимку на цьому місці стояли дачі


20. Станція Генерала Ватутіна


21.


22. Станція Каштанова


23. І пішохідний міст над нею


24.


25. Станція Теодора Драйзера і вагони з Праги на ній


26. Станція Олексадра Сабурова


27. Ця станція найбільша


28.


29. На станції стоять плакати, серед яких найцікавіший цей, нашвидкоруч намальований і з якимись вигадками типу трамваю до аеропорту "Бориспіль"


30. Станція Марини Цвєтаєвої і виготовлений на Борщагівці "Каштан". "Каштани" вміють, під'їжджаючи на зупинку, оголошувати свій номер маршруту


31. Всередині "Каштану" екран, показували старі трамваї


32. Станція Милославська і К1


33. Тут розвертається 4 маршрут


34. А 5 маршрут їде далі нешвидкісною лінією, закінчуючись з іншого кінця вул. Сабурова. Зі стрілкою тут щось не склалось, і водії її перемикають вручну


35. На лінії помічена також стара Татра Т6


36. А у вагонах якісь майбутні хитрі компостери


37. Трамваї лінією їздять не надто швидко, але відчувається, що колії дуже рівні а трамваї нові


Ось так у Києві з'явилася ще одна трамвайна лінія в непоганому стані, з чим вас і вітаю:)

Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 23 comments