Льошко Нікіфоров (lyoshko) wrote in interesniy_kiev,
Льошко Нікіфоров
lyoshko
interesniy_kiev

Паровозом навколо Києва


На час Євро-2012 у Києві можна покататись на паровозі по залізничному кільцю

1. Посадка на поїзд здійснюється на першій колії Київ-Пасажирського


2. Навколо паровоза весь час стоїть натовп людей, фоткають його з усіх сторін


3. Паровоз – Л-3055, 1953 року виробництва, 15 років перевозив вантажі. Ззаду три сучасних вагони


4. У 2007 році паровоз перевели з вугілля на мазут. Цієї бочки вистачає на 400 км


5.


Паровоз крутий. Має дуже гучний гудок, його чути за кілька кілометрів


6. Заходимо. На вході провідниці продають квитки, кожному пасажиру вручну виписують 2 папірці. При цьому вони сперечались щодо того, скільки квитків виписувати і скільки місць у вагоні:) Квитки начебто продавали і у 19 касі приміського вокзалу (хоча при мені вона не працювала), і тому напродавали по два квитки на одне місце, пересаджували потім пасажирів.


7. У поїзді два таких звичайних вагони


8. І вагон-ресторан


9. Паровоз у вікні


10. Ну, поїхали!


11. Маршрут двогодинної поїздки:


12. Майже єдина можливість побачити паровоз у поїздці – у відображенні


13. Їдемо повз вагонне депо


14. Проїжджаємо Караваєві Дачі (весь маршрут їдемо без зупинок)


15. Київ-Волинський


16. Люди за вікном в захваті від паровозу


17. Всі види з вікна туристам нецікаві, а киянам відомі


Ось така чудова поїздка за 25 грн у звичайному вагоні зі звичайними гаражними/залізничними пейзажами, які видно з міської електрички за 1.70 грн. Мікрофон зламався, 40 хвилин його намагалися відремонтувати, щоб провести екскурсію. Поки ремонтували, увімкнули радіо Київ, яке крім жахливої музики ще й жахливо ловилось. Добре, що згодом хоч радіо вимкнули (чи теж зламалось?). Про паровоз інколи нагадував лише дим.

18. Платформа Сирець


19.


20. На мості через Щусєва/Стеценка


21. Вишгородська


22. Автозаводська


23. Робітникам паровоз сподобався. Сидячи у вагоні, я заздрив перехожим, які мають щастя бачити паровоз в дії


24. Нарешті, вже на Петрівці, на вимогу пасажирів екскурсовода витягли з радіорубки до людей, щоб він безпосередньо їм розповів екскурсію. Так навіть краще, ніж через мікрофон, однак про проведення екскурсії у першому вагоні, схоже, забули попередити інших два вагони. Екскурсовод вибачався, переживав, переплутав будівництво швидкісного трамваю з будівництвом Подільського мосту, а Подільський міст з Московським, а так доволі цікаво


25. Дніпро


26. Труханів острів


27. Десенка


28. Електродепо Дарниця


29. Дарниця і дим від паровозу


30. Станція Дарниця


31. Недобудований вокзал


32. Сортувальна гірка


33. Хундай на фоні власного депо


34. Паровоз відображається в Хундаї


35.


36.


37. Паровоз не змінює напрямок руху так легко, як електрички, тому йому довелось їхати аж до кінця станції Дарниця на розворот. У цьому місці, притиснувшись до скла, можна побачити роботу паровоза.


38. Все ще станція Дарниця


39. Пасажири у захваті від екскурсії


Взагалі публіку не зрозумів. Екскурсію добре якщо третина слухали. А всі інші, певно, сподівалися що поїзд зупинятиметься по дорозі, хотіли десь вийти. Ну або з електричкою переплутали, бо офіційно це називається приміським поїздом на паровозній тязі №6501/6502

40. Старий пожежний поїзд. Далі у кущах – новий


41. Міська електричка чекає на годину-пік


42. Позняки, які екскурсовод чомусь назвав Осокорками


43. Дарницький міст


44. Залишки залізничного мосту Струве (1870–1943)


45.


46. Автостанція "Видубичі"


47. Київ-Московський


48. Річка Либідь


49. ТЦ "Ocean-Plaza"


50. Протасів Яр


51. Пам'ятник паровозу ФДп


52. Прибуття на Київ-Пасажирський


53. Потім паровоз ще майже годину порозважав перехожих


54. Від нього відчепили вагони


І паровоз відправився в депо Дарниця


55. Відправився не сам, а потягнув його електровоз.


Екскурсії проводяться щодня до 2 липня, відправлення о 13:56, вартість 25 грн.

Для тих, хто хоче побачити справжній паровоз і не кататись на ньому, наводжу приблизний розклад:

Київ-Пас 13:58
Кардачі 14:04
Київ-Волинський 14:10
Борщагівка 14:16
Рубежівський 14:24
Сирець 14:26
Вишгородська 14:31
Зеніт 14:35
Петрівка 14:36
Оболонь 14:40
Троєщина 14:46
Київ-Дніпровський 14:50
Лівобережна 14:52
Київська Русанівка 14:54
Дарниця 15:00
Розворот 15:12
Дарниця 15:23
Лівий Берег 15:32
Видубичі 15:39
Київ-Московський 15:42
Протасів Яр 15:48
Київ-Пас 15:53
Subscribe

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 21 comments

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…