Обіцяють, що дорога матиме переважно 6- і 8-смугове дорожнє полотно. На трасі має бути споруджено шість транспортних розв'язок зі шляхопроводами через автомагістралі та залізничні колії. Вздовж траси мають стояти ліхтарі , туалети, мотелі та автозаправки. Нова автодорога виглядатиме так.
Передбачається, що дорогу будуватимуть у три етапи. Спочатку ділянку від дороги Київ – Знам’янка до траси Київ – Чернігів протяжністю 74 кілометри та вартістю станом на сьогодні 20,6 млрд гривень. Далі - дорога від ділянки Київ - Ковель до Київ – Знам’янка довжиною 77 км, що сьогодні коштує 4,3 млрд гривень. Останньою на черзі має бути дорога від напрямку Київ - Чернігів у Київ - Ковель – Ягодин довжиною 62 км. Сьогодні її оцінюють у 30 млрд гривень.
З 2008-го Державноий комітет із земельних ресурсів, Держкомлісгосп та голови райрад не мають передавати в оренду або відчужувати земельні ділянки уздовж напрямку проходження великої окружної дороги з розрахунку 250 метрів від осі траси в обидва боки.
Ділянки поруч з трасою, які приватизували раніше, мають викупати відповідно до закону «Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності».