Льошко Нікіфоров (lyoshko) wrote in interesniy_kiev,
Льошко Нікіфоров
lyoshko
interesniy_kiev

День у трамваї


12 лютого 2011 року відбулася грандіозна трамвайна покатушка, присвячена останнім дням роботи трамвайної лінії на набережній.


Почалося все вранці біля депо ім. Шевченка на Борщагівці.

1. Біля депо. Конка. Тобто трамвай, що їздить за допомогою коней


Народу зібралося близько ста чоловік. Проте катати нас ніхто не поспішав.

2. Поки в депо безуспішно намагаються завести наші трамваї, з депо намагається виїхати Татра Т3. Ворота заважають, трамвай об них чепляється.

3. Кобра виїжджає більш успішно


4. Нарешті з'явились наші головні герої: Дніпропетровські трамваї Татра-Юг К1М8 і К1. К1 випускається серійно і їздить в різних містах України, а К1М8 поки що існує в єдиному екземплярі, тільки нещодавно почав їздити лінією швидкісного трамваю.


5. Народ зразу хапається за фотики


6. Всередині К1М8. Всі зразу запхалися в крутіший трамвай


7. В К1 значно більше вільного простору


Народ розсівся по вагонах і ми поїхали. Дорога почалась з Південної Борщагівки. Там колії лежать з 80-х років, вже давно дуже роздовбані. Їхали ними повільно, але трусило всеодно жахливо. Цю ділянку найближчим часом можуть закрити на реконструкцію, яка тут дуже потрібна.

8. Реконструйована ділянка швидкісного трамваю у порівнянні з цим – небо і земля. Трамвай їде плавно і тихо. І швидше


9. Вже під час руху "кондуктори" продавали квитки на поїздку. Вартість такого – 70 грн.


10. Компостую:)


11. Кінцева швидкісної лінії – Старовокзальна


На вул. Дмитрівській почались нікудишні колії. Вагон знову труситься і розвалюється

12.


13. 14й трамвай на горизонті, вул. Глибочицька. Ходять чутки про демонтаж лінії по Глибочицькій найближчим часом.


14. Нижній вал


15.


16. Контрактова площа


17.


18. На Подолі


19. Зупинка на Поштовій площі. Всім роздають значки


20.


21.


22. Набережна лінія. Зараз тут курсує всього один трамвайний вагон. Лінія чудово підходить для екскурсій: починається з Подолу, потім чудові дніпровські пейзажі, види на мости, Лавру, пам'ятник засновникам Києва.


23. Лінія доволі негорбата, якщо порівнювати з іншими роздовбаними. Хоча, може це від того, що я пересів на К1М8.


24. Під мостом Метро. Тут збираються вже в лютому-березні прибрати трамвай і тулити автомобільну розв'язку


25.


26. Зупинка на кінцевій біля бульвару Дружби Народів


27.


28.


29.


30.


31. Відправляємось назад


32. Рибальський ринок. І його хочуть знести


33.


Так виглядала моя остання поїздка по Набережній.

34. Вул. Межигірська. Біготня за трамваєм


35. Вул. Фрунзе. Фармак


36. Подільське депо і дерев'яний трамвай.


37. Куренівський ринок.


На Подолі пішоходи інколи озирались і роздивлялися таку дивину, яка раніше в цих широтах не їздила. Але найбільше враження трамваї справили на торговців блошиного ринку:
– Оой, що це їде?
– Що це за трамвай такий?
– Це мабуть фани Євро-2012 поїхали.

38. Хлам займає максимально можливу площу, але ще дозволяє трамваю проїхати


39. Мінський масив. К1 поїхав на ринок

40. І виїхав звідти, обігнавши нас


41. Дорога через ліс


42. Черговий фото-стоп


43.


44.


45. Поки фоткали, під'їхав трамвай-кафе.


46.


47.


48.


49. Пуща-Водиця, кінцева.


50. Фотографи розглядають свою творчість


51. Групове фотографування і годування пиріжками з Подільського депо


Всі в зборі. Фото ©Mik_Yumz_T25


52.


53. Ще один фото-стоп на 5 лінії


54. Дорогою назад


55. Контрактова площа


56. К1 повертається в депо, всі бажаючі їхати далі пересідають на К1М8


57. Дорога до Оболоні


58. Богатирська


59. Андріївське озеро


60. Вул. Лайоша Гавро. Кінцева 11 трамваю


61. І знову Контрактова. Мабуть, найтрамвайніше місце у Києві


62. Глибочицька


63.


64. Лук'янівка. Тут моя мандрівка закінчилась, трамвай поїхав далі до Старовокзальної і у депо.


За день були проїхані всі правобережні трамвайні лінії, крім ліній до Героїв дніпра, на Відрадне і до Кільцевої дороги. Всього проїхали десь так 105 км.
Ось що показав GPS:


Сумно, що набережну лінію демонтують. У лінії було багато варіантів для відродження: відновлення лінії через міст Патона, продовження у напрямку Видубичів, або ж зробити її екскурсійною, туристам Євро-2012 сподобалось би.
Та думаю, що ми переживемо цей антитрамвайний період, колись і у нас по Києву з'являться трамваї "як у Європі".
Subscribe

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 38 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…