giant_vision (giant_vision) wrote in interesniy_kiev,
giant_vision
giant_vision
interesniy_kiev

Там, де літом лише вплав.




вісно, в такі поїздки краще їздити як мінімум вдвох. 127-й ДОТ, недобудований тонель під Дніпром — затоплені, крига крихка, слизько, зі стін стирчить арматура, і у випадку чого можна було б підстрахувати один одного. Мене застерегли, що дороги наразі такі, що ми лише випихатимемо машину зі снігу, що навіть в Києві не чистять, не кажучи вже про те, що діється там куди ми збиралися, та й самі ДОТи після останніх снігопадів можуть бути надто засипані, і пробиратися лісом до тонелю через глибокий сніг, і невідомо яка крига під снігом — тому їхати не варто і компанію мені ніхто не склав. Податися в ці мандри хотілося. Тому, міркував я, дороги мають бути хоч якось роз’їзджені машинами місцевих мешканців. Проїхати і глянути можна. Якщо коло самих затоплених ДОТів обстановка справді важка — я в них не піду. Вирішив поїхати сам. Зараз стоїть крига, до затоплених об’єктів добиратися легше, тож треба спробувати скористатися нагодою.

Photobucket
Як і передбачалось — місцеві дороги досить погані. Але їхати можна.

Photobucket
Перше місце призначення —ДОТ № 127. Колись його збудували в поймі річки Сіверка, Пізніше, коли зробили штучне водосховище, ДОТ затопило. Тепер він височить над водою, навіть попав в перелік мальовничих місць країни.

Photobucket

Photobucket
Крига здається міцною. Але підозріло потріскує.

Photobucket
Навряд чи цей ДОТ підривали. Взірвані ДОТи мають значно серйозніші руйнування. Очевидно сюди били прямою наводкою. Сліди пошкоджень очевидні.

Photobucket
Стіни високі, ДОТ був двоповерховий

Photobucket
Величенький камінчик тримається на кількох арматуринах.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
„Привітальна” амбразура на вході.

Photobucket
Вхід доволі високо над рівнем криги.

Photobucket
На вході

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Нутрощі ДОТу


Недобудований залізничний тонель під Дніпром на Жуковому острові

Photobucket
Наступний пункт призначення — затоплений тонель.

Photobucket
Снігопади були лише три дні тому — я думав, що пробиратимусь туди першим. Але тут вже непогана стежина. Популярне місце?

Photobucket
Вода в тонелі замерзла, і стежка вглиб...

Photobucket
Поруч тимчасове пристанище громадян без певного місця проживання. Багаття тут палили нещодавно, запах ще відчувався.

Photobucket
Незнаю, що це там було, але разів зо три, чітко чулись якісь звуки з глибини тунелю. Важко сказати що це. Можливо, ці звуки створювали ті, хто проклав цю ковзанку, а може мешканці снігового пристанища з попередньої фотографії. А можливо, як казав герой фільму „Собака Баскервилей” — „Болото иногда издает странные звуки. Толи ил опускается, толи вода поднимается”, але таке враження, що там щось відбувалося. Поки діставало світло, нікого не було видно, а далі в темноту, я не пішов. Заглибився я лише метрів на 20 від входу. Загалом пробув там близько 15 хв. Потім від’їхав метрів на 40-50, машина застряла в снігу. Відкопував її хвилин 40. Весь час вхід в тунель був в зоні видимості. Звідти ніхто так і не вийшов.

Photobucket
Кріплення для світильника на стелі. Колись тонель було освітлено.

Photobucket
Тунель із середини.

Photobucket
Сліди від кульових влучень в середені тонелю. Отже тут, всередині точився бій. Можливо це підтвердження свідчень про бронепоїзд які знайшов на якомусь сайті: Полковник Ясев рассказывает: когда шли бои за столицу, наземной частью тоннеля на Жуковом острове однажды завладели немцы. Это была, право же, неплохая крепость! Но по рельсам пути, уже почти дотянутого до подрусловой переправы, подкатил бронепоезд и прямой наводкой расстрелял врага. И сегодня под кустами можно различить насыпи былого полотна... можливо це і є „автограф” того поїзду.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
А все таки застереження справдились: на зворотньому шляху, не від’їхавши й 100 м, добре сів у сніг. Хвилин за 40 роботи лопатою колеса звільнив від снігу повністтю. Але це чомусь абсолютно не допомогло. В кінці кінців допоміг мужик на Шевроле, на буксирі висмикнув машину з пастки.
Subscribe

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 15 comments

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…