Журнал Городского фанатика (myshyak) wrote in interesniy_kiev,
Журнал Городского фанатика
myshyak
interesniy_kiev





Garage Gang представляє лекцію-дискусію 
Хто така твоя країна: 
як зорганізувати творчі сили та здійснити редизайн суспільства?


Ґете-Інститут, (вул. Волоська, 12/4; актова зала)
Четвер, 19.11.2009, 18.30

Т Е М А З У С Т Р І Ч І

СТРАТЕГІЯ КРЕАТИВНИХ МІСТ ЯК МОДЕЛЬ РЕДИЗАЙНУ СУСПІЛЬСТВА
Саша Шагі, Іра Соловей, garage gang

Ф О К У С И Д И С К У С І Ї

ТALK #1: Як організації громадянського суспільства творять майбутнє
Анна Райсманн, фонд Конрада Аденауера в Україні 

ТALK#2: Арт і бізнес, або рівень затребуваності творчого мислення
Галина Кащєєва, Егоїсти

TALK #3: Cоціальне підприємництво: бізнес модель з соціальною складовою
Юлія Філіповська, Ольга Романюк, Hub Kyiv

TALK #4: Брендинг міста Києва і мистецтво орієнтоване на ком’юніті
Костянтин Скритуцький, архітектор

TALK #5: Understanding between art and everyday
Roman Petruniak, Incubate, Chicago

TALK #6: Відмінність дійсності та реальності, Андрій Худик
дослідник сенсорних технологій

В рамках зустрічі трансляція відео-кейсу Garage Gang 
"Сreative societies/creative cities: Berlin: art squats, communities of life, bicycles on the road" (30 min)


Запрошуються творчі групи та митці, представники бізнесу та неурядових організацій, соціальні підприємці, активісти.

Мови зустрічі: українська, російська, англійська
ілюстрація - Олі Білобрам

Стратегія креативних міст має на меті визначати соціальний, економічний та культурний розвиток суспільства. Міста – це спільний простір, в якому ми живемо, навчаємось, працюємо і розважаємося, реалізовуємо свої мрії – іншими словами, це майстерні нашого життя. Вибираючи свою «творчу студію», проводячи у ній час, ми залишимось там, де життя надихає, де завжди є мотивація досягати нових висот, і там, де є плідний контекст для улюбленої роботи. 

Креативні міста визнають ідеї та творчість в якості стратегічних ресурсів для індивідуального, громадського та економічного розвитку. Недивно, адже, як свідчить досвід, саме інновація (продукт творчості) неодноразово ставала передумовою значимого прориву у бізнесі, а креативність рішень з боку уряду визначав долі людей, а зрештою і їх країни. 

Творчість складається з двох етапів: народження ідеї та втілення задуму. Суспільство, а особливо якість його життя – об’єкт спільної творчості, безперервної та завжди далекої від абсолютної якості. Ми творимо його мимохідь, мимоволі, а іноді, свідомо приймаємо рішення, і розподіляємо свої зусилля і час таким чином, щоб завтра наш життєвий простір трансформувався згідно нашого дизайнерського задуму.
</span></span>
Subscribe

  • Зміни в центрі столиці

    «Все тече, все змінюється» . І Київ теж не виключення із цього правила. Протягом 2019 року в столиці відбувся ряд змін. Зокрема, розібрали старий і…

  • Нижня підпірна стіна

    Легендарна "зеленка" — Зелений (літній) театр, Верхня підпірна стіна, Нижня підпірна стіна — це все олдскульні локації, які розташовані в одній…

  • Парк "Сирецький гай"

    З заброшками в столиці і з напарниками напряг, та й об'єктів для дослідження все менше і менше, тому вирішив здійснити культурну прогулянку. Так, щоб…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments